28 Ekim 2010 Perşembe

İs-ti-fa! 10.2010


3 Ay dayanabildim, bu işten ayrıldım, başka iş bakacaktım ki yine aynı sektörde bir iş tanıdık vasıtasıyla ayarlandı sanırım. görüşme olumlu geçerse ....... konaklarında nöbet tutacağım. bu sektörden birgün kurtulur, adam gibi iş bulursam buraya yazacağım büyük harflerle.

Orduda psikolojisi bozulmuş emekli bir başçavuşla çalışmanın da zor olduğunu tecrübe etmiş oldum. orduda görev yaptığı zaman zarfında etkilenip kendini kaybetmiş insanlar da var, hiç etkilenmemiş sivile adapte olabilen insanlar da var. şu konuya da değinmek isterim: çalıştığım bir işe yarasa; zaten maaşı alana kadar yol, yemek, ihtiyaç derken aynı miktarda harcama yapıyorum! düşük maaşla çalışmak ancak günü kurtarıyor. ne gelecek kurabildim, ne iş, ne evlilik...hayat böyle gelip geçecek işte, üçkağıtçılara güzel bu dünya; babadan zenginlere güzel.

Hiç yorum yok: