8 Ekim 2010 Cuma

Kış'a Girerken

Avm projesi temmuz 19 gibi bitti. Koskoca insanlar; yani arkadaşlardan bahsediyorum, hüngür hüngür ağlayan oldu. proje bitiminde köprü altında proje müdürü dahil güzel bir içtik, kafam bi dünya oldu, saolsun ekip 1 eve attı arabasıyla ve bir devir daha tarih oldu hayatımda. Alışveriş merkezinde çalışmadım demem artık. İş bittikten sonra hemen başka bir iş buldum, 2 ay sonra bu işyerinden de ayrılıyorum. Pek güzel anım yok kusura kalma blog. Eski çalıştığım yerdeki ortam acımasız da olsa daha arkadaşçaydı. bu yeni yerde cahil cahil adamlarla çalıştım, haddini bilmezler çok can sıkıyor abi.

Yeni iş bir siteydi, inşaat halindeki istanbulun en büyük site projelerinden biri. Siteye bağlı bir görevli olarak girdim işe. Çamurun içinde 2 ay geçirmiş bulunmaktayım. Baret yazın kafayı su gibi terletiyor. Bu şantiyede taşeron firmalar, harfiyatçılar, altyapı şirketi, iş güvenlik, ince ve kaba işe bakan ayrı firmalar, izolasyoncular, kalıpçılar, elektrikçiler, ya ne ararsan var büyük bir şantiyeydi işte. Onlarca mühendisle, teknikerle, ev sahibiyle yüzyüze gelip kısa süreli tanışma imkanı buldum. Yaz aylarında o sahada sağa sola koştururken arada sürekli buz gibi soğuk su içtiğim için boğazım tarihin gördüğü en beter iltihaplanmayı yaşadı mesela, 2 ay zarfında 2 defa hasta oldum.

Kısa süre içinde 2 müdür gördüm. İlk müdürden Bahsetmek istiyorum. Ordudan emekli bir başçavuş emeklisiydi, ordunun katı disiplininden etkilenmemişti, bizimle arkadaş oldu, harbi konuştu, açık sözlüydü, soğuk kanlıydı, hafiften kafadan kırıktı hehe. Umarım yolu açık olur. Kendisini sevmiş olmamızın tek nedeni yeni gelen mahkeme duvarı suratlı müdürdür tabi...Gelen gideni aratır demişler. Taşeron firmaların ödeme tarihleri, çek olayları yüzünden işe ilk girişte 50 gün bekliyosun maaş için. 2 Ay sonra ancak maaş alabildim, canıma tak etti tabi çıkıyorum.

İşe gidiş geliş yolu berbat bir yol, pis dere filan akıyor, istanbulun dışı yaaa! fare, kurbağa filan gördüm işe gidip gelirken. tıka basa araçta gidip geldiğim zamanlar olabiliyor. ufaktan bir çile çektik hani benden söylemesi. Tekrar yazacağım blog, görüşürüz.

1 yorum:

mor kedi dedi ki...

artık lütfen daha sık daha sık daha sık yaz olmuyo böyle....!:P