23 Mart 2015 Pazartesi

Rüya 24.03



Bir efsaneydi, efsaneydi senle beraber olmak. Evet bugün bir rüya gördüm akıllara zarar. Rüyaları çok saçma bulmakla beraber hep şu soruyu sormaktan kendimi alamıyorum. Ben şimdi sayısalda feciyim, dersleri adam gibi kafam almadı. Bu mına koduğm beyni rüyada eşsiz detaylı sahneler yaratırken nasıl oluyorda bi matematiği öğrenemiyor. Birşey okuyorum unutuyorum. Kendi istediği gibi çalışan bu et parçasını kınıyorum amk. Şimdi rüyama geçeyim:

Muhasebe, ticaret, dekorasyon bilimum inşaat işleri yapan bir firmada çalışır buluyorum kendimi. Bi proje geliyor önümüze. Milyon dolarlık bir iş; siemens'e yapıcaz. Projeyi yapacak adamı dışarıdan tutmuş şirket. Adam iş bitirici. Oturuyoruz proje hakkında konuşuyoruz adamla. İş esnasında yüklü mal ve para transferleri söz konusu olduğundan ben adam silahlı polis koruması istemesini tavsiye ediyorum.

Adamla beraber siemens merkezine gidiyoruz. Neyse işte giriş filan yapıyoruz. Bir cihazlar, bir hybrid bilgisayarlar, bir otomasyonlar. Merkez bir uzay üssü. Genel müdürle tanışıyoruz. Ben merkezde yapılacak yenilikleri anlatıyorum adama. Yeni alınacak cihazlar, maliyet, duvarda kullanılacak renk kodları bile defterde çizimle mevcut. beyaz, mavi ve koyu mavi tonlarda bi tasarım. Neyse işte adamlar ses sistemi de istiyor. Ses sistemi internete ve ana bilgisayara bağlı olacak, yazılan disk imajları anında kalıp olarak diğer merkezlere veri aktarımı falan fıstık. Görüşme bitiyor, merkezden yola doğru yürürken adam elime 5000tllik banknot sıkıştırıyor. tek banknot ama. Tam o esnada uyanıyorum rüya içinde elime bakıyorum para yok. Bir küfür etmişim bir küfür etmişim.

Tekrar siemens merkeze gidiyorum ertesi gün. dev bir ekran var gördüğüm rüyayı ekrana kayan yazıyla yazıyorum tüm bina görsün diye. Bu sefer yine bir genel müdür geliyor klavyedeki kaptma tuşuna basarak "yeter bu kadar" diyor. Diyorum "bakın böyle bi proje vardı filan falan". "tamam sen hazırla gerekirse biz ilgileniriz" diyor. böylece rüya başka mekanlara geçerekten devam ediyor.

Şuraya bak blog'a yıllardır yazmamışım. Nasıl da modası geçmiş blogspot'un belli değil.

Hiç yorum yok: