25 Haziran 2008 Çarşamba

Bilgisayarda turluyorum

Bilgisayarım eskidiği için üzerine gidince yavaşlamaya başladı. Arayüz programları olsun, eklentiler olsun, bu tip şeyleri yükleyince kağnı hızında işlem yapıyo halbuki öküz gibi ram taktık. Bilgisayara bakım yapmak için bi takım egzantrik zımbırtılar yükledim. Sistem bakımı yapan, disk birleştirme yapan, açılışta zorla açılan msn messengerı bloklayan filan. Bu yazılımların alayı beleş abicim, download.com sitesinden aratıyorum sonra free diye filitre ediyorum felan. bakınız şunlar:

pc tool firewall plus
startup inspector for windows
IObit smart defrag
advanced windows care v2 personal

çok kral yazılımlar şiddetle öneririm, masaüstümde ne duvarkağıdı kaldı ne ikon kaldı zaten, bilgisayarınız eskidiyse bu tip yöntemlere başvurmak en iyisi, ayrıca dünyanın en hızlı tarayıcısı olan safariyi de firefox'a tercih etmeye başladım..

Hiç yorum yok: