15 Haziran 2008 Pazar

Çizdim..oynamıyorum.



Ata demirer "bluetoothla aşklar yalan" demişti ben de derim ki internetti ne bileyim msndi filan, bu ortamlarda aşk meşk karı kız ortamları hadi onu geçtim arkadaşlarla muhabbetmiş filan yalan A.Q . listemde 50 kişi çevrimiçi olduğu halde kimse konuşmuyor birader...

-abi naber
-iyidir senden naber
-iyidir sağol
-nası gidiyo
-bildiğin gibi
-e iyiymiş
-senin nası iş güç?..
-(1 saat sonra) ha pardon ya televizyona dalmışım

bu ne be? neyse msnmiş, böyle amacına ulaşamamış, küfemize fazla gelmiş .kimtrak yazılımlardan artık uzak durucam usta, zaten üşengeç tembel e-asosyal arkadaşlarım var, bir de internet böyle ızdırap olmasın.

- ha..ktir recep beni msnden silmiş lan
-abi yanlışlıkla olmuştur
-olm 5 senelik arkadaşım nası yapar
-abi bi sor bi yanlışlık olmasın?
-recep diye biri yok artık hayatımda nihat!

bu ne be? neyse koy gitsin ya, zaten hardtiskimde bad sektör var uraşamam bunlarla. artık kendimi facebookta insanları pokelemeye, facebook uygulamalarında gezinmeye misal flirtable gibi ve lazerle kedi oynatmaya adıyorum, tavsiye ederim çin pazarından aldım 1 ytl. bu arada magyar posse - kings of time dinlerim ne bileyim katatonia - the great cold distance dinlerim. hadi gömdüm blog A.Q .

Hiç yorum yok: