24 Haziran 2008 Salı

Neler 0luyor Hayatta



❁ taşınıyoruz...98de geldiğimiz semtten 2008 yazında ayrılıyoruz. ev sahibi 10 senelik kiracı olmamıza rağmen acımasız zamlar yaparak evi bize dar etti, 50 ytl inmedi zamdan ama görüntüde hayırlı temiz müslüman bir kadın. neyse şimdi gideceğimiz ev gayet ferah ve huzurlu gözüküyor bugün gördüğüm kadarıyla, ev sahibi çift kültürlü sevecen insanlar baya iyi anlaştık. sabah sabah karşı çatıda öten martılardan kurtulucam, yeni evde odam arka tarafta zaten gürültüsüz uyurum osura osura.



❁ geçen hafta ilk defa piyer lotiye gitmiştim (yuh di mi 27 sene istanbulda yaşa piyer lotiye gitme, bazen imkan olmuyo işte) bugün ilk defa metrobüse bindim abicim, zırt pırt geliyo hiç bekleme yok, klimalı, sıkışık trafikteki çileli insanları görünce metrobüsü tamponundan öpesim geldi, ee alırmısınız kişi başı bi araba öyle koca trafik girer .ötünüze.



❁ acil iş bulmam lazım, benim işi bilen bi arkadaş var o da evlilik hazırlığı yapıyo mk. işi bilen çoğu insan bildiğini öğretmiyo zaten bu alanda eksikleri giderip para kazanmam lazım bi sürü planım var. güzel maaşlı sigortalı bir iş beklemiyorum tabi, nereye girsem sigortam yapılmadı çünkü %99u müslüman olan ülkede hak olan sigortamı alamıyorum, milletin alayı vergi kaçırıyo ondan sonra fanatiklikte mangalda kül bırakmıyolar. o namazları boşa kılmayın arkadaş. ramazanda sigara içen genci öldüren adamın tecavüzden hapis yatmışlığı vardı hep aklıma bu haber geliyo, içi boşaltılmış kavramlarla yaşıyoruz...



❁ bugün akşam eve dönerken büyük ayı üstüme parlıyodu, dar sokaklardan eve dönmeyi daha çok seviyorum. bir sürü ev, her evden bi koku geliyo, her evden ayrı sesler çıkıyo, gece vakti tenha ve sessiz sokaklar...

Hiç yorum yok: